Saygı Duruşu Arayışı

İsmet Özel’e

ben yaşarken öldü ata soyum
ben yaşarken oldu resmi ve mikro gayri resmi darbeler
ben yaşarken geçti hayat analogdan dijitale
ben yaşarken gelişti akıl tutulması, gönül protezleri
içimizden bin bir minvalde çığ süt kamyonları geçti.

Bulut’un mezarına şarap döktüm vasiyeti gereği bayram seyran
kaç cuma allah’a dua ettim isyan hali ve beyaza düştüm ve gücendim.
acizlik ile kapı komşusudur inatçı kibirim
lakin ederimi bildim, etmedim ihtiyari saygısızlık
fanilasız gezdim, mütevazi oldum, gerçek sandılar
bolca sıvazladım aletimi
4. tekil şahıs bir insan gibi.

ödül-ceza iç makinem bozulmuştu mücbir sebeplerle
haytanın tekiyim elime dilime ve belime
oyun dolu yüzlere ve kalçalara aşık oldum
kader gibi cilveli, doğa gibi diri
kafese alındım, yem verdiler ve sirkte yedek bekledim.

kimyasal araştırmalar yapıldı üzerimde, derin bir sessizlik ikliminde
teselliler güdük, avuntular paraya nispi
fethiye’de norveçli kadın, kadıköy’de slav sarışın eskort
hepsinin bende emeği çoktur, ete vefasız değilim.

başardım, bazı kendinden düşmüşlerin nefretini kazanmayı
çünkü haklıydılar, kimse ilk önce insan olarak sevmemişti onları
kendime tescil kavramlarım ve argolarım vardır
küfür gibi yaşayan bizlere, tebliğ ettiğim
bir ben bir allah bilir
ve estetik içerir ana avrat sövmelerim.

çok kalabalık dolaşır oyunlarda sessiz dilim
ruhumun peşindedir neo-liberal ekonomi
oyunda olmak milli parkında
gündüz oyunları, gecelerle sevişmeli.

kendime yokuş ruhum ve süredurum
bilakis ölümüm olsun
minimal ama afili
beni anlayana mucizeyim
anlamayana zayi ve fani.